Monday, April 4, 2011

..:: berdebar seram ::..

Aku berdebar seram. Sesungguhnya aku dapat rasa bakal dihentam trox oleh para pensyarah nanti. Aku mohon supaya diri ini mampu hadapi dengan tenang dan tabah.

Takoot sangat2. Aku rasa ape yang aku wat tuh cam "******". Tapi ape pun itu adalah usaha aku, 100% usaha aku taw. huk3~

Aku bangga dengan usaha aku itu tapi aku takoot + cuak ape yang aku wat tak menepati citarasa para pensyarah esp. my PEMERIKSA. Kapokk!!..

Huhuu..

Kalo aku nanges cne??..huuu~

Ya ALLAH, bantulah hamba-Mu ini. Berikanlah kemudahan kepadaku dalam melalui liku2 terakhir sebagai seorang mahasiswa ijazah sarjanamuda. Kurniakan ketenangan yang lur biasa seperti yang KAU pernah kurniakan kepadaku semasa dahulu.

Fasihkanlah lidahku untuk bertutur dan cantekkanlah pengaliran idea di dalam mindaku ya ALLAH. Aku mohon juga kekuatan daripada-Mu ya ALLAH. Hanya KAU yang paling berkuasa dalam menentukan semuanya.

Ameen~~ :) *kalo ad mistake pun, hope cme minor jeh*

No comments:

Post a Comment