Monday, April 18, 2011

tak pandai tuleh da..

o0wh..manyaknye sawang kt belog ak nih. haih. nampak sangat usang. hahaha. tapi tak peh, bukan ada yang menjenguk pun.

keh3.

yerkeh?btolkah??..

disebabkan ke- bz- an + kengekan atau senang kate penangan tesis di saat akhir mahu menjilidkannye buat ak sangat2 terseksa. tak pernah rse terseksa cmnih sebelum nih ngan tesis.walaupun terseksa tahap dewa cmnih, tapi aku rse aku blo0m serik lagi koot.

cdeynye bler mengenangkan akan berpisah ngan kengkawan marin. ye, ak memang tak rapat mana. tapi jujur aku kate, aku rse kehilangan yang amat sekarang nih. dah lah aku LI sowg2. huhu.

sedihnye tak ley maen air sme2 lagi. huhu. tak ley berjoyah n kiah2 sme2 lagi. gosip sne sini. rndu makan di kafe beramai2. rndu itu semua.

sekarang tak nak rndu ukm lagi, sbb kompem adik aku akan ke sini. memang nampak gaya cam pat bradik nih akan beranak pinak di UKM. sengal. tak variasi langsung. hahaha.

aku baru berangan adik aku ke UTM. mo jalan2. hahaha. teringin gak mo masuk nengok UTM tuh. heh~

pastu aku soh adek ak yang laen masuk UIA, tak pun USM. wah, seronoknye. ley jalan2. keh3~

rabu nih aku ad exam, satu hape pun tak bce lagi. okeh, itu tpu. ada lah ak bace, tapi bagi aku secipooot sangat. tak ley mendatangkan konpiden dalam dri untuk menipu a.k.a mengoreng dalam paper tuh nti. hak3~

aku memang ske menipu dan manipulasi dalam setiap paper yang aku jawab. hahaha.

itu cre aku blaja. aku sarankan sila jangan tiru. kerana ia akan membawa kepada kesengalan dalam hidup.

satu benda yang aku perasan sekarang nih adalah aku tak pandai menulis dah. kalo sekrang korg soh aku amek bentuk2 penulisan tuh. kompem2 aku takkan dapat A. kompem. sebab kebluran tahap maksima ak nih datang bersama cara pengolahan yang sangat lemah.

huhuhu..

cdeynye. tak pandai mengarang dah. menci2. sob3~ nih sume gara2 tesis. motip tol aku nih salahkan tesis ku yang tak berdosa itu.

mari belajar dari kesilapan dan kegagalan hidup. tetiba jeh. e'in, sila kuatkan diri anda untuk hari2 yang mendatang. kerana ianya baru sahaja bermula. :)

No comments:

Post a Comment