Thursday, April 7, 2011

viva xlah seterok yg ak bayangkan..

Hahaha..

Viva tadi tak adalah seterok yang aku banyangkan. Sesunggunhya aku memang complicated dan ske psiko diri sendiri pastu nanti orang yang mudah percaya kata-kata aku akan ikut aku. Hadoi. Dasat tol aku nih.

Pada hal, ley gelak2 bagai ngan lecterer dan aku mampu jeh goreng ngan baek ape yang ditanya tapi aku ada masalah besar kerana tesis aku bermasalah. Bagi aku masalah ini adalah besar kerana pada ketika ini aku rasa nak muntah dah ngan tesis aku tuh.

Tak nak dah betolkan. Tapi mistake yang aku wat adalah mistake yang telah aku jangka. Aku wat silly mistakes. Malu besar pada diri sendiri dan masyarakat awam.

Gilo!!..

Pape pun tahniah kepada diri sendiri kerana telah berjaya mengharungi viva yang menarik itu. Bak si Ipin. Viva menarik, dye yelah menarik minum bagai kat dalam tu. Tak mampu aku nak tunggu dye abeh, perut aku dah berkeroncong zapin bagai dah tadi.

yeahhhh..penyeksaan batin dah lepas..tnggal yg zahir..semoga aku dapat m'habiskan semua ini dengan jayanya~~

ooo0oo..tesis..baru sekarang aku rse kau sungguh menyeksaku. Selama ini, aku bahagia ada kau denganku.

yeay!!Dah nak habis. Bestnyerrr~~ Mari mulakan hidup baru. ;)

No comments:

Post a Comment