Tuesday, April 26, 2011

::..bila perkara yg tidak sedap didengar keluar..::

Huh. Lately nih kan, kesabaran aku sentiasa diuji. Makin banyak aku serap dan tenang, makin banyak yang datang menguji. Sabar e'in, ape pun yang dikatakan kau tak boleh mengalah. Jangan pernah sesekali mengalah dan berang, senyum jeh. Paling penting balasan tuturan ko tetap tenang dan lembut.

Cbe berlagak ramah, walaupun dalam hati rase nak menjerit. Hahaha. Sabau jeh lah aku. Alhamdulillah, satu-satu perkara yang memberi tekanan kepada aku hampir selesai satu persatu. Sumpah penat, tapi aku pelik sebab aku tak pernah serik. Walaupun mulut aku kate serik tapi perlakuan dan perbuatan aku tak menunjukkan sebarang tanda bahawa aku serik. Hahaha.

Ngek!!

Ya ALLAH. Apa pun yang terjadi selepas ini aku bergantung kepada-MU kerana hanya KAU sahaja yang mampu mengubah segalanya. Permudahkanlah segala urusanku di dunia ini ya ALLAH. Berilah ketenangan dan akal fikiran yang cerdas untuk menyelesaikan semua masalah yang aku hadapi.Berkatilah hidupku ya ALLAH.

..sok exam,permudahkanlah aku ya ALLAH..lusa pun exam lagi, aku mohon semua yang keluar di dalam range pengetahuanku.. ameen~

tak sabar nak abehkn degree nihhh..wuuuu~


No comments:

Post a Comment