Wednesday, April 20, 2011

liku menuju kenangan..

Esok bdak bio marin dah last paper, maka maknanya peluang untuk ketemu mereka2 ini sangat tipis. Korang sok wat yang terbaek untuk paper last korang taw.

Aku dan oceanographers yg laen masih bertahan dan bertepek di UKM terchenta nih sehinggalah 28hb iaitu paper terakhir, METEOROLOGI DINAMIK. Tapi degree masih bloom lengkap, masih ada 6 unit lagi yang perlu aku dan dak2 marin selesaikan untuk memperoleh Ijazah Sarjana Muda Sains Laut.

Huhu..

Ada yang berkumpulan LI, ada gak yang sorang-morang. Contohnye cam Auji, A'idah, aku dan mereka2 yang akan bersorang menghadapi LI. No more kawan2 marin bersama. Huhu. Terkontang-kantinglah sorg2 nanti. Fine, aku cuakkkszzz~

Cne pun tahap kecuakkan aku, aku kena gak hadap mende nih. So, mari positifkan diri dan suasana. Hehe~

Pasnih, masing2 bawa haluan sendiri dah. Balik ke tempat asal masing2. Jauh. Cme kenangan jeh yang akan wat kte semua rse dekat. Aku akan rindu korang, aku juga akan kenang korang. Itu aku yakin dan pasti.

Nti kalo ada yang rajen, dalam mase 2-5 taon dari skunk untuk wat reunion. Aku akan tolong, tapi untuk aku jadik kepala yang m'organize cm payah jeh. Tapi pape pun ,aku hope sangat ada lah nti reunion Marine UKM '08/'11.

ALL THE BEST korang sume untuk kehidupan korg pasnih. Sayang sume dak UKM terutamanya "kanak2 marin 'o8/'11" nih.

okiesss lah. sebak dah rsenye nk meneruskan entri nih, cam xbpe nk mampu dah. Kte semua akan jauh dan bz dengan kehidupan masing2, tapi kenangan akan wat aku rse dekat ngan korang sume.

n__n

No comments:

Post a Comment