Wednesday, March 30, 2011

o0whh..xnk trime knyataan,ptg jap lagi kls yg t'akhir ngan marinerzz..

Sebak. Sedih. Sume ada. Satu2 kenangan bersama masuk dalam entri kepala otak aku nih. Tacin. Tak nak trime kenyataan petang nti adalah kelas terakhir aku sebagai degree student marine dan kelas terakhir dengan kanak2 marine.

Huwaaaa~~

Korg, jom lah kte sambung reramai. Sambung wat cam kelas degree kte. Haha. Orang gilo. Aku nih pun nga berada di persimpangan jalan. Hati sangat2 nak sambung tapi kondisi tak bprape mengizinkan. InsyaALLAH ada rezeki adalah diri ini menyambungkan studieeesss.

Salwa sarmin,ko wat aku tacin' berganda tawu x??Nak gak salahkan dye, pada hal aku memang sedia tacin'b4 dye post yg baru akan jadik lame. Pastuh dye ngetaq kt fb pic tuh. Tacin'. T_T.

Spe nak teman aku makan bekpes pasnih. Selalu dak2 marin, especially dak oseannn. Habeh kelas jeh trus hah menuju ke kafe. Berjemaah sme2 menikmati makanan. Nk ada korg lagi. Mahu korang lagi.

Aku sme cam eja. Dulu zaman sekolah n matrix, tak sabar nak habeh sebab tak sabar gler nak masuk U. Sekarang nih, berat hati nk tinggal kn U. Sebenarnye berat hati nak tinggalkan korg (marinerzz).

Mahu pergi makan angen (fieldwork/fieldtrip) ngan korg lagi. Mahu tdo dalam khemah bocorr. Mahu makan bbq di tepi laut, maen unggun api.Kalo tak ada duet, spe2 jeh ley jadik bank sementara aku. hahaa. Aku tak banyak sangat kenangan melagha bersama marinerz, tapi adalah gak lah senanye. Walaupun secipo0oot, akan ku hargai.

Sadissss. T_T.

ALL da BEST korg!!..Jangan pernah putus asa dalam mencari bahagia hidup. Semoga kebahagiaan dan kejayaan sentiasa mengiringi korg. Aku akan tumpang gembira jika kalian berjaya dan bahagia.

**pesanan penting aku**
..sila jangan lupe mengundang beta, walaupun proot beta xbesar mana. tapi kapasiti nye ley tahan lah. beta bisa m'bantu dalam mengabehkan nasi minyak spe2 di antara kte. tanpa beta kurang meriah lah majlis itu.. (hahaha..statement last sgt ntah pape)

2 comments:

  1. smalam masa ak wat entry kat blog ak, meleleh air mata ak..bile korg2 komen kat blog, meleleh lg..ak xnak 'pengelas' gini... sgt2 sedih nak tgglkan kngn 3 tahun bersama...

    ReplyDelete
  2. huhuu..
    ak akn merindui korg sume..
    cdey nye..

    T_T

    ReplyDelete