Monday, December 27, 2010

mari jadi seLfiSh..

Jom jadi selfish!!

Bunyi cam dah tak betul jeh kan ajak jadi selfish. Ntahlah. Aku rasa aku prefer dilukai dari melukai koot. Sesungguhnya aku ini ngek.

Tapi kekadang aku kesal kenapa aku macam nih. Kenapa aku takot sangat melukai, sedangkan aku bley jeh dilukai sesuka hati. hoh0oo.

Ada masa dan ketika aku rasa apa yang aku buat seolah keje gila. hahaa. Bencinya bler aku sentiasa mengawal segala cter dalam flow hidup aku nih.

Okeh. Now, biar jeh jalan cter hidup aku ikut flows yang bukan kawalan. Lets it be.

o0ooo.. No..aku tak suka rasa ini. Dah lah mata aku sebelah nih saket, berdenyut2. Bengkak bagai. hadoi.

Ditambah pula perisa yang tak sedap langsung nih. Saket jiwa raga aku tawu tak. Ngek!!..

Jadi, sebagai kesimpulannya aku berkempen kepada diri sendiri "SelfiShkan diri y0ook!!". huu~

.:tawu, tiada kunjungan dr orang itu lagi dah:.

No comments:

Post a Comment