Thursday, December 23, 2010

mak ai!!..

mak ai, banyak dah ghupenye member seangkatan dolu2 dah nak kawen dan dah jadik tunangan orang. wo0oo~

tuh menandakan aku dah besar rupanya. baru ku sedar, next year aku dah 22 taon. tua dah. huhuu.

ala..tak ley dah maen2. nak maen lagi. nak maen. tak puas lagi maen. hahaha. ibu ayah tawu aku mencarut gni, mati kena ceramah. wakakaka~

hadoi. senanya kan, ati aku berbelah bagi. satu nak cpat jadik matang, sebelah lagi hati tak mahu tinggalkan alam kanak2 ini. hehehe~

tawu kenapa aku cepat nak jadik matang??..sebab aku nak ksi green lite kt dri sndri yang kononnya aku dah ley masuk alam perkahwinan. wakaka~

hakikatnya dan sesungguhnya aku belum ckup matang untuk melayari bahtera itu. belum ye kawan2. tapi hati mahu, sebab tak ske situasi begini. tak bpe ske pacaran dalam keadaan tidak officially ku miliknya dan dye milikku. huuu~

pastuh nak tawu kenapa sebelah hati lagi tak mahu tinggalkan alam kanak2. sebabnya aku ske maen. heheh. tapi skunk nih dah kurang sikit maen nye, dah tawu serius dalam hidup. kalo tak dulu, ikut ske ati aku jeh aku wat. heh~

tapi dalam keje aku serius ye. tapi tak bermaksud aku nih serius memanjang. heh. tapi kalo dalam wat keje dan bekerja ngan aku sila jangan maen2 sangat. maen bley, tapi jangan over limits eh. heh~

o0oo man..

aku btol2 dah jadik big gurl. tapi aku rse aku macam tak capai pape lah dalam hidup nih lagi. hrmmm. sesungguhnya cik Noor Farahin memang tak puas dengan hidupnya. ishk3~


~iklan~
Perbualan en. jurnal dan e'in..huuu~

"Hamboi, rancak nampak berblog."

"Eh..encik jurnal. heh. Bukan ape, saja hilangkan stress."


"Bila nak paham kan ape yang terkandung kat saya nih??"


"Ye2, jap eh..hadoi~"

So, conclusionnye aku setop dulu eh ntuk kali ini. Ada keje kena buat rupanya. Baru nak bersenang-lenang. hahaha. Pegi mimpi lah ko e'in nak bersenang-lenang konon. Selagi tesis belum dibukukan, itu semua hanya mimpi semata. Wuarrrghhh~ aku tensi tahap dewa.

tak peh, nti sok sampai ahad aku bebas jap. aku nak p holiday. hehe~ ;p

No comments:

Post a Comment