Thursday, December 16, 2010

suka.. ;p


Bebear kat atas nih name dye Paddington Bear. Dah lama sangat aku berangan nak dye, sebenarnya hampir dapat tapi mungkin jodoh tak sampai lagi. So, aku tak dapat dye. Tapi serius aku mahu sangat dye. Pasnih pasti akan dapat sebab aku dah ada duet sniri, insyaALLAH. Skali-skala puaskan diri dengan mende yang chumel gni apa salahnya..hehee~

Bunga. Aku suke nengok bunga ros kuneng ngan putey, sebab dye sweet bagi aku. Tapi aku tak ske ros kembang. Aku suka ros kuncup, sederhana jeh kembang dye. Shumel shangat.hehe..Teringin nak tanam dye ksi gtu jeh, namoh kembang. Yang ada kt umah skunk nih kembang.huuuu~


Pastu aku ske makan. Makan nasi. hahaha. Skunk nih aku sangat suka makan nasi. Ntah kenapa ntah. Hadoi. Serius aku kena control, kalo tak mati lah aku nanti. Jadik burok lantak. hoh0oo..

Selain nasi, aku ske makan coklat. Macam-macam jenis aku ske makan. Paling aku ske adalah Mars. huahuahua. Shedapnye. Di samping itu, aku nih jgak ske makan pedas. Sangat ske akan kepedasan. Lagi pedas lagi besh bagi aku. Nikmat!! Tapi pastuh azab. hahaha. Keluar masuk toilet, plus ngan mke kerot2. wakaka~


okeh lah. sangat tak ada motif keluarkan entri macam nih. nak luahkan peh yang dirase kang terEMo abeh plak. so, meh lah aku keluarkan entri yang tak bermotif gni.huuuu. tapi tak puas lah. mr. D aku tinggal. huuuu. mr. D, really need u.huhuuu~

No comments:

Post a Comment