Wednesday, June 27, 2012

makanan tuk anak..



comey sgt.
hope nanti bila tiba masa mjadi ibu, ada masa byk + rajen utk tarik phatian anak2.
hehe..
xsabar..

tadi saya seronok + happy sebab dah byg cm xjadi je planning,
tapi last2 jadi dan semua keluar dan ada..
happy sgt..

feeling2 1st year sangat.

Maceh dayah!!
intern baek2 eh awk..ALL THE BEST
byk kenangan kte masih dlm ingtn aku
semoga kau sentiasa dilindungi & diberkati

Maceh tkah!!
sorry kalau awk dop njoy sgt..pape pun ALL THE BEST
pasal ur dream tu kalau betul nak truskn jgn pndng blkng,
nanti murah rezeki i lawat u/honeymoon smbil lawat u..
hehe..

Maceh ema!!
walaupun esok ada intebiu tapi still mahu join kami
ALL THE BEST ma..
Semoga kau cepat btemu jodoh,amin!!
Jodoh yg btul2 masuk ngan ko..

Jeles sgt semua orang mcm da jmpa jalan utk kestabilan idop..
tapi aku?

masih mencari apa yang aku nak yang selaras dengan future aku sbg istri & ibu org..
nape lah ak minat bnda yg xbrapa nk direstui keluarga, dye & ak sndri nmpk risikonya..
ermmm..
moga aku jmpe kisah diri aku sebelum abeh 2012 ni..

::seronok td, kte dapat bowl wat kueh::

semoga ak dapat grad next year!!

mari berusaha..

















2 comments:

  1. Salam..
    ish ko ni saje je kan font kecik molek ni.. mujur aku muda ag.. hehe ey ak enjoy je laa.. muka ak je x menunjukkan..

    ak pun mcm dah nk kecewa n x berani berharap sgt sbb igt mcm nk x jd dah.. satg jadi n semua ada.. hepy sbb dpt keep in touch balik..

    thanx kt kau yg berusaha mengumpulkan ktorg semua... hehee mmg syg ko lbih selamanya lah :p

    thank u very much for today dear :)
    aku doakan semoga segala hajat dan impian ko tercapai, selagi baek untuk urusan hidup n agama ko.. ameen..

    yang penting, semoga ko bahagia dlm bahagia selalu~ muahx ^_________^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam

      nope lah,bkn sngaja ku kcilkn font..xtawu npe bnda ni jdik cengginihg..ak da try bold then tukar pling besar tp xjdk..slalu jadik je..

      mengada tol bnda ni..huhu..

      sesama..xtawu npe, tp aku perlu sgt jmpe korg..hati aku sgt2 nk jmpe korg, kalau umo ak xpnjang..aku minta maaf & halalkan semuanya..jgn lupa sedekah al-fatihah utk ak..

      tacin sgt bunyinye..heh..

      cne pun ak puas dapat gather ngan korg arinih..heh..so seronokkkk..hehe

      maceh awk!!

      Delete