Monday, June 18, 2012

Hari sakit

Salam.

*baca basmallah dulu sebelum naep entry ni*

Untuk mengelak em0 yang semacam, aku mulakan dengan basmallah. tett.. Hari ini hari sakit aku, segalanya mahu kesakitan lah. Haish. Dari luaran sampai ke dalaman, hohoo.. Tapi-tapi kan, ini adalah perkara biasa dan lumrah kehidupan.

Sebelum-sebelum ni ambo epi tahap dewa-dewi,biasalah kalau bersama family tercinta. Then renggang sikit, mulalah unsur negatif tu come in. Huhh~

Bila dengan family, bukan nak cakap tak ada unsur negatif but susahlah unsur-unsur negatif tu nak masuk apa entah lagi melekat. hehe.. Saya da mula rindu rumah, pada hal baru beberapa jam berenggang dengan mereka. I'm family's women, bley dop gtu?

Semalam celebrate ari ayah kat DOMINOS. hehe..not very the celebrate lah, juz treat him mkn2. Actually treat sume orang. Wat a hepi family i have. LOVE (88x), cakap sambil lompat-lompat. euwww, mengada!! apa ku ada hal, ada aku kesah. woo, lama dah tak guna trademark ni.

Sejak aku mula masukkan orang dalam hidup aku, trademark tu hilang. Diri sendiri entah ke mana pentingnya. Sesuka hati je orang siat-siat hati aku ni. Lu ingat gua apa, gua ada hati lu tawu tak. Suka hati lu je wat gua cengginih. Sedih.

hahaa..em0 lertew..tok sah e'in oi, buang karen je.

Mula balik dah. Sudah ku bilang jangan terlalu yakin, memang tak pernah nak yakin sangat pong. Yakin cenggituh je ler. One day, msti nye jadik lek. Get leady je ler. haha..Say bye2 for beberapa tahun nye e'in, cepat seru e'in lama. Kekasih ku seru sangat. ;p

Cepat adik-adikku besar. haha.. Be my gang, kih3..My ibu memang olwayz will be my gang. Cepat nak share hal-hal emo ni. hehe..GiRLs day out,bila ni??ayah nanti cemana..kih3..sekarang pong suka no tacin-tacin ngan i, wat a manje parents i've. Ibu & ayah dah mula menunjukkan kesensitifan mereka & kemanjaan mereka, bak kata mereka "orang tua memang cmni". So, cepat serap dalam my mind yang my parents are otw being orang tua. But they ol said dat they ol oleady being orang tua.

Pokok pangkalnya, i need to pk sedalam-dalamnya untuk membahagiakan mereka lagi. Plan something & things. Selamat menjadi anak yang baik e'in, adik-adik & anda semua!!Sayang mereka ketat-ketat selagi mereka ada, wang ringgit tak sama dengan perhatian dan kasih sayang. Ingat tu, jangan tabur mereka dengan wang ringgit bila anda sudah berjaya kelak. Tak pandangnye mereka itu. (Ingatan kepada diri sendiri sebenarnye..hehh~)

See..cter pasal my family je dah ley kasi cas-cas positif. Belum jumpa mereka depan-depan. hehe..Jom pulang ke rumah..hahaha.. :p






No comments:

Post a Comment