Monday, June 11, 2012

exam time!

Salam.

Finally, the time has come. hoo. Exam time. Dok abeh lagi setudi ni. Banyak benor hal-hal yang membuat badan letih & tak boleh berikan minda yang cerdas untuk serap ilmu dengan baik. huuu.

Takut lah sebab aku dah lah 1st time blaja benda ni, ilmu nak goreng tak berapa nak ada untuk subjek ni. Huarggghh. Sekarang demam pula, suka betul demam di kala exam. Haish~

Aku harap esok aku dipermudahkan oleh NYA. Semoga aku dapat muntahkan segalanya dengan baik. Sebab dis is my last paper dalam idop ni. My last. Betul2 last. hoho..

Pergi semua anasir jahat dan negatif. Tak yah nak psiko-psiko gua & down-down kan gua. Lu orang tarak tawu apa gua lalui dalam gua punya hari-hari. Jadi tak payah cakap yang bukan-bukan okey?

Semoga rezeki berada di pihak aku, murahkan rezeki hamba ya ALLAH. Permudahkanlah hamba esok ya ALLAH. Permudahkan perjalanan hidup hamba ini ya ALLAH. Amin.

:: HaRaPaN ::
semoga segalanya baik-baik sahaja. "Man jadda wa jada wa man zaro'a hasoda". (betul ke ni,ingt2 lupa..heh)

No comments:

Post a Comment