Tuesday, May 22, 2012

Hidup

Salam.

Kadang-kadang sedih dengan diri sendiri. Mana taknya, banyak sangat dugaan datang. Sedih sebab kadang-kadang rasa dah tak mampu nak tanggung dan hadap ni semua. Semua nak datang sekali lak tu, betimpa-timpa. Lepas satu ,satu lagi datang. Boleh kata non-stop lah.

Tapi kan mujur masih beragama dan masih ada iman, hati masih lagi boleh berbisik "kerana ALLAH sayang aku lah aku dapat banyak dugaan berbanding orang lain". Kadang jeles & rasa ditertawakan, mana tak nya. Aku rasa aku cm struggle untuk wat semua benda, last-last aku juga be the last person yang setel. 

Entah. Mungkin dari mata kasar aku je. Mereka semua tak pernah nak kesa macam aku kesa pasal "smthng" tu. Dorang tahu tanya & disuap je. Kadang-kadang geram tapi satu kekurangan aku tapi kelebihan bagi orang sebegini, bila dorang tak tahu aku suap je. Pendek kata, bak kata bf aku macam aku punye keje je semua. haihh.. Dye yang naik geram. haha Aku buat sebab aku rimas + kesian tengok macam hilang arah je. huhu..

Itu juga salah satu sebab aku menyepi koot. Yerkeh. eh..entah!

Sekarang aku rasa macam ditertawakan, mana tak nya aku buat-buat. Last tak ada hasil. Nak menangis, meraung pun tak guna. huhu.. Ya ALLAH, permudahkanlah urusanku. 

Kenapa orang suka lihat seseorang itu jatuh ye? musykil..hrmm..

Aku secara peribadi kalau tengok seseorang jatuh, aku tak suka then nanti aku susah hati dan rasa nk tolong sangat. Then tiba-tiba aku menyibuk kerja dye kekadang. Tapi bila jadik kt ak..huhu tak tahu lah. huargghhh.. 

Terima kasih atas senyuman sinis anda-anda. Itu adalah kekuatan untuk saya bangkit semula. Thanx lah eh. :)


No comments:

Post a Comment