Tuesday, July 5, 2011

susah

susahnya ada ingatan dan perasaan macam ini. kenapa aku perlu godek dan menyakitkan hati sendiri. ya ALLAH. Farahin oi, tolonglah hargai perasaan ko dan diri ko. jangan saketkan diri sendiri lagi. tak ada kesudahannya, padam segala yang mengacaukan itu dan terokai yang baru dengan hati yang terbuka.

apa hikmah di sebalik semua kurniaan perasaan yang ada dalam diri aku ini. huhuu. ntahlah. penat rasa menahan perasaan dan memendam segala. kalau diluahkan pasti keadaan tak sechatekk sekarang.

jadik, lebey baek aku diamkan. insyaALLAH keyakinan itu akan menjadi semakin utuh. aku yakin. aku perlu lebey terbuka dan berlapang dada dalam menerima segala kemungkinan.

ya ALLAH, KAU redhailah segala tindakan diri ini. lindungilah aku ya ALLAH. aku tidak tahu aturan bagaimana yang telah KAU tetapkan tetapi aku yakin aturan KAU lebey chatekk dari aturan diri ini.

terima kasih ya ALLAH atas segala kurniaan kepada diri ini. diri ini hanya hamba yang kerdil dan tidk punya apa-apa. mohon kekuatan dan keceriaan dari-MU ya ALLAH.

semoga esok dan hari mendatang lebey baek dari hari ini..ameenn~~ ;)

No comments:

Post a Comment