Friday, June 24, 2011

pengaLaman dalam keNangan~

Tajuk kalo bley nak belit2. hahaha. Ntah ape-ape ntah. Pengalaman yang aku maksud kan adalah pengalaman menggetel kopok lekor sndri dan membuat fish ball sndri.

Macam-macam benda yang aku blaja. berkongsi segala cerita dengan peserta. Kursus yang aku pergi nih memang agak mewah. Besh tol tempat penginapan dye. heheh. Makanan pun besh2, sodappp. Bertuah sangat rasanya diberi peluang mempelajari sekaligus menambah ilmu pengetahuan serta pengalaman aku.

Dalam kursus nih aku berkenalan dengan pelbagai jenis orang yang berlainan latar belakang, gaya hidup tapi satu benda yang aku dapati ada persamaan dalam semua peserta ini iaitu bisnes-minded. Sume pk duett~

Aku lak pk cne nak tukar2 resepi ikut tekak aku. hahaha. Itulah aku. Suke meno men tukar2. hak3~ Tak sabar nak wat tapi apa kan daya semalam badan tidak chat sangat. Lagi pun aku letey yang amat.

Seronok sangat aku pergi berkurusus. Seronok kenal ngan cik mek, kak asmah, kak no, pak chek azizi, cikgu tahir, encik wadi dan 3 org dak praktikal dari UMT. Aku enjoy sangat. Cme ada satu hal yang wat aku rse tensi dan bengang. Tapi tak peh, overall beshhh~ hehh..

Petang2 aku wat foto-shoot ngan fiqa. hahaa. Besh tol maen kamera. Dua-dua ngennggg~ Bahagia tol maen kamera. Acik2 dalam rumah 1-09-04 pun gler camera. hehe. Sporting koot mereka itu.

Thanx incik Rosman beri peluang kepada kami berdua join kursus ini. Terima kasih ALLAH susun kan aturan yang chatekk ini untuk diri aku. ;)

Semoga semua insan yang aku jmpe di kursus itu mampu menjadi usahawan yang berjaya. Ameen~ ;) (sok nk jmpe dye..yeay2!!)

No comments:

Post a Comment