Tuesday, June 14, 2011

matang dah koot~

hohoo..

Mungkin disebabkan bertambahnya kematangan koot. Aku rasa aku sangat2 laen lah. Ntah cne aku nak cakap dengan ayat yang sempurna ape yang dah jadi ngan aku sekarang nih.

Cne pun aku nye sifat keanak-anakan itu masih belum dapat dilupuskan lagi. Payah koot nak buang dari diri nih sifat keanak-anakan aku itu. Kekadang aku rse sifat sensitif aku tuh tak bertempat tapi orang keliling aku kate memang sepatutnya aku rse gtu.

Pape pun bila rasional aku kembali pulih, segalanya kembali seperti sedia kala. InsyaALLAH aku akan dapat diri aku yang itu beserta diri yang makin matang. hahaha. Yerlah tuh matang e'in oi. ngeehh~

Adakah aku terlalu slumber sehingga ada yang berfikiran aku ini tiada perasaan??..huh..

..ttbe hilang punca nak tulis, so aku stop dlu lah. bye semua..;p

No comments:

Post a Comment