Thursday, June 9, 2011

maCaM - maCaMLaH~

Okeh, fine!! Aku kena jaga opis lagi sengsorang. hrmm. Nk wat keje kat blakang tak ley sebab kakng kalo ad orang datang atau bunyi tepon kang tak sedar plak. So, nak tak nak menepek lah mke ngadap skrin komputer nih.

hohoo..

Tadi aku kena tpu. Ciss. Cmneh lah ley tak cam suara dye. Hadoi, malu bsar btol aku!!.. Tapi ngan dye aku rilex jeh koot, cool jeh. Ngekk tol kena maen, mentang2 aku nih tak panah knal Pengarah Perikanan lagi,sesedap dan sesuka hati jeh ngenakan aku.

Aku tak mara pun sebab aku tengah bosan nih. Surat permohonan dah siap. Tinggal nak susun lek fail baru buat. NAk buat tak ley sbb kang tak ad orang jge depan lak. Haishh. Tak pasal kang kalo phone tak berangkat aku jgak yang akan dipersalahkan.

Klakalah orang nih, ngan aku formal abeh. The way dye cakap cm segan2 dan btol2 susun kate. Dlu kate takot nk cakap ngan aku masa mula2 kami kenal sebab katenya aku nih cam ustazah. wooo. Gelak cket korang yang btol2 knal ak. Sumpah lari jauh wey. Aku nih kasar koot, xad lemah lembut sgt.

Hak3..

Selalunya 1st impression orang kat aku adalah seorang budak yang sangat baek dan skemma-mema. huih. Npe ye??..

Hahaha..

Klaka pun ada kadang2, janganlah formal sangat ngan aku. Adoi. Aku pasal2 aku jadik kekok-mekok. Suka hati jeh aku nih eja dan cakap. Ntah bahasa ape aku pakai. Ini nak jadik cikgu bahasa, hentikanlah. hahaha.

Mereka sangat menghormati aku dan yang ini aku sangat selesa. Thanx ntuk mereka2 ini, saya suka sifat budiman kalian. heh.

Tapi kan sebenarnya dan realitinya aku nih tak adalah skema sangat. Skema sikit jeh koot. hehe. Ske ikot protokol dan peraturan tapi ada kalanya aku ske langgar semua nih. hehehe. Walau cne pun aku tetap tak bpe ske duk dalam majlis yang penuh protokol kerana ianya merimaskan. Sangat merimaskan. huh!!

Kenapa segan nak berborak ngan aku??Sebab aku nih nampak amazing sangat keh??atau sebenarnya tak ada selera nak cakap ngan aku. I'm not much fun person to know. hahaha. Perlukah ntuk kau tahu semua ini. Btw, actually i'm respecting u as my bosh dan kagum ngan pencapaian position kamu ini.

Selain itu, saya kagum dengan cara anda menghormati personal life orang lain. Semoga hidup anda diberkati dan dimurahkan rezeki. ameen~~

Hope aku ley dapat gud marks for my intern nih. ;)

No comments:

Post a Comment