Tuesday, July 12, 2011

perlu.

aku perlu istikharakh untuk bantu aku mencapai satu kata putus. ya ALLAH. aku takut dengan segala kemungkinan yang bakal aku hadapi. memang kehidupan ini realitinya tak akan lari dengan dugaan. itu aku sedar.

tapi aku mahu keselesaan menghadapi hari2 mendatang. kerana aku perlukan environment yang chatekk untuk melalui hari mendatang. aku perlu kuat.

bukan senang peluang sebegini datang. aku kne fikir masak-masak, jangan buat keputusan terburu-buru. aku ada family, dye dan kwn2 terdekat yang aku percaya akan sokong aku dari belakang.

aku b'keras tak mahu jalan ini sebelum ini tapi kini apa yang jadi. jelas terjadi. kalo dlu aku tak terbuka mendengar sebarang penjelasan. tapi kini atas nasihat ibu ayah dan si dye, aku mengambil langkah permulaan dengan mendengar penjelasan jalan itu.

sesuatu yang ALLAH atur itu adalah lebih baek dan chatekk, ak percaya ini. apa pun langkah yang aku ambil lepas ini, aku mohon aku bahagia dan enjoy dengan kehidupan aku. doakan aku bagi sesiapa yang membaca entri ini. ;)

No comments:

Post a Comment