Thursday, January 14, 2010

suram..

cuaca cm mendung,sama seperti mood ak.mendung disebalik tawa palsu.ak tawu mmg salahkah ak.mmg wajar ak dibiarkan tertanya begini.tidak ak sangka ak akan melalui pengalaman dan berada dalam cter sebegini.

diam.menung.diam.menung dan diam kembali.ak tak ingin telan "ubat pahit" itu.ak ingin gula2 yang manis.masam pun bley tapi jangan pahit atau kelat.

dye deserved better.kate2 yang tak ingin ak keluarkan selama ini,akhirnya terkeluar.bler ak menutur ayat ini,ia seolah2 terbenam di dalam.kerna ati ak tak merelakannya.ikhlas kah ak jika perkara sedemikian terjadi.ikhlas kah ak melepaskannya.

dalam kondisi sekarang mungkin tidak.tapi jika ak berada dalam kondisi laen mungkin ia akan menjadi ya.ya,ak ikhlas.

untuk pertama kali nya,dye memberitahu ak bahawa dye tak pernah menyayangi seorang perempuan sehingga sebegini.terkesima ak.perasaan ak ketika itu bercampur baur.terharu,epi,terkejut.

sebelum ak menerima kate2 itu,ak sengaja meraguinya dengan kisahnya yang dahulu.dye mengaku mmg dlu dye sayang tapi sayang itu tidak seperti ini.dye amat sayang akan ak.ak sangat terkejut.selama ini ak rse ak adalah yang kedua,mengganti yang dahulu.ak ingat perasaan itu sama,tapi sama sekali ak salah.

dye menyayangi ak lebey dan tak pernah menyayangi mne2 perempuan sampai tahap begini.ak jadi begini kerana dye sebelum ini tak pernah meluahkan dan menerangkan rse hatinya.sebelum ini dye hanya kate.. "..tak pernah ad gurl yang sayang kn owg cmneh awk sayang owg..".

tapi ak paham dan ak menafsirnya sendri.kkdg ak takut juga yang ak salah tafsir.takut bertepuk sebelah tangan dan salah paham.

tapi pape punn ak takkan lupe kate2 yang dye ungkap time bufday ak.ak takkan lupe.hadiah yang paling best bagi ak.sebenarnya kate2 itu da bley menerangkan rse hati dye pada ak.cne pun ak stil gurl,yang mahu mendengar pengakuan keramat itu.

ak akan tggu sehingga dye benar2 mahu mengungkapkannya.=)

No comments:

Post a Comment