Thursday, March 29, 2012

stress

Assalamualaikum.

Pertamanya aku mohon maaf kepada sesiapa yang aku tak mampu nak puaskan hati dan bantu sepenuhnya dalam apa jua pekerjaan. Aku suka membantu tapi apa kan daya diri ini tak mampu untuk puaskan hati semua pihak dalam satu masa.

Minggu ni minggu yang agak stress buat aku. Minggu ni nak hantar sampel, nak siapkan analisis saiz butiran ditambah dengan kelas. Lepas tu, dengan kerja sampingan aku uruskan orang dan melayan kerenah orang yang macam-macam. Otak aku kalut. Nak muntah.

Rasa macam akan kena xtend je. Tak mau, mau nangis boleh tak?huhu..

Walaupun aku tak pernah marah secara live tapi aku ini masih manusia, maka aku masih kenal erti marah. Tolong jangan ambil kesempatan bila aku bersabar dan terima saja apa yang korang buat. Aku diam, tak bermakna aku suka.huhu..

Dah lah aku tengah serabut fikir hal aku ni. Nak ditambah lagi dengan macam-macam. Nak muntah aku dibuatnya. Tolonglah hantar orang keliling yang memberi ketenangan dan keseronokan untuk aku teruskan hidup di sini, di dunia UKM ini.

Ya ALLAH, bantulah hamba MU ini. KAU kuatkanlah semangat hamba ya ALLAH. Berikanlah ketenangan dan keceriaan kepada hamba dalam menempuh hidup ini ya ALLAH. Ameen. :)

No comments:

Post a Comment