Saturday, March 10, 2012

baharu.

Baharu. Bukan baharu sebenarnya tetapi berubah. Keadaan sudah berubah. Hidup tidak semudah dahulu. Semakin banyak perkara perlu diambil kira. Aku sesak dengan realiti hidup ini.
Banyak sangat drama dunia, mungkin aku juga akan menjadi pelakon untuk pentas dunia ni tak lama lagi.

Susah bila ia berkait dengan hubungan sesama manusia. Payah dan mungkin juga mustahil untuk aku memenuhi semua kehendak dan citarasa mereka. Serabut. Tapi itulah hakikat dunia.

Ya ALLAH, kuatkanlah diri ini untuk menghadapi segalanya. Aku tahu ENGKAU menurunkan sesuatu itu pasti ada hikmah di sebaliknya. Aku menganggap ujian dari MU ini adalah untuk mendidik kesabaranku ke tahap yang maksima. Semoga aku sentiasa berada di bawah payung lindungan MU ya ALLAH. amin.

*sabar itu keteguhan hati*

No comments:

Post a Comment