Thursday, November 11, 2010

okehh,lega dah!!..

okeh, lega dah. pasnih ley dah em0 sesukak hati.wakakaka..jalan-jalan mencari pasal.merdeka untuk sem ini.

yes!tinggal ag stu sem nak kena tempuh.aduhai saket pale aku bler teringat tesisku. o0wh..1o8 kekasih sedang menanti di lab sana untuk disetelkan.wuawuawuaaa~

nangeslah gini. pastuh nak analisis bagai lak lagi nti. okeh. gegeh.

down wey bler ingat paper tadi. serius ntah pape aku jawab. h0ooo..tapi aku lega dah, sebabnya dah lepas azab seksa paper2. hahahaha~

malam nih aku plan nak p berjimba. tapi kalo ema tak msg2 gak nti sampai mata ku terkatup. alamatnya, aku mengatupkan mata jeh lah malam nih puas2. keh3~

bajet cam dah tak tdo seminggu jeh bunyinye. padahal hari2 tdo jeh. hadoi~

nak cari kejelah. tapi keje ape jeh yang aku nih reti buat. aku nih dah lah tak pernah keje. hahaha.. basuh pinggan kat restoran bley lah ko0t. nak jadi pramusaji ibu ayah + incik H tak kasi.

aku nak maen puas2 dalam hidup nih sebelum aku mencapai tahap kedewasaanku yang terlampau tuh. hahahaa~

yeay2 maen!!..ske2..ngeee~

okehlah. cukup dah lah bebel2 kt sini. hehe.. ag stu aku dah kembali bersosial lek di laman sosial tuh. cess..brani btol dorg nih memperkotak-katik kan ak.bler aku tak on mende tuh soh on, ngk ape yg perlu. bler aku on hah. tak ad pape pun.cehhh..

tapi tak peh. tadi ada hal yang mengusik laman memoriku. hehehe.. klakalah aku muda2 dulo. penuh ngan memek muka. dan aku dah dapat kenali dye di zaman muda2 dye dulo. yerlah time tuh tak kenal pun incik bernama Husni tuh. comey jeh dye muda2 remaja dulo, skunk nih dah tua cket. hehe~(*cowiee incik H*)

i'll mish my UKM's life. i'll. huuuuu~

love UKM coz everthing mule kat sini.....percaya atau tidak.tapi ukm memang takdir aku. ;)

;;;;(n_n);;;;

No comments:

Post a Comment