Wednesday, November 10, 2010

bila satu nikmat ditarek..

sedih. itu yang aku rasa saat ini. bila satu nikmat telah ditarek dari diri ini. nikmat kesihatan yang sempurna. bila nikmat ini ditarik, aku tak mampu ol outkan semua yang ada padaku. huuu..

banyak benda dan hal tertunggak. seterusnya tiada kesempurnaan. dalam masa yang sama, ada suatu perasaan yang aku rasa aku perlu buang dye jauh2 untuk saat ini. plish. tinggal satu saja paper. bertahan e'in.

huh!!..semalam kau boleh, pasti esok pun kau boleh. lawan!!..

paper semalam agak terok bagiku. esok pun aku dapat rasa benda yang sama akan berlaku. huhuu..

tapi, aku tak pernah mengalah dengan keadaaan diriku ini. aku akan cuba walaupun tak secantik mana hasilnya nanti. tapi aku puas kerana aku tak pernah berhenti mencuba.

;;;;;; (n_n) ;;;;;;

No comments:

Post a Comment