Wednesday, October 20, 2010

ak nak makan..

ak nak makan macam2..
spe mo teman aku makan macam2 nih..

ak nak ikan keli kat umah en. Wan..

pastu aku nak askem strawberry kt ice-R0oM tuh..

den, aku nak makan kepak ayam madu lagi..

hahaha..

kn besh kalo aku dah ada lesen..

tuh lah,soh blaja malas sangatt..

padan mke!!

dah tak ley bawak kete secara sah ag..

ala..kalo ada lesen tapi tak ada keta..

nak bawak apenye..

hukhuk..

pokok pangkalnye kn, kalo aku ada keta abeh sume ceruk ak mo terjah..

semata untuk makan..

mo makan ayam penyet PESTA koNvo gak..

mo makan panas2..

huuuuu~


mahuuuuuuuu........sob3~


*ein,jangan gedix sgt okeh!!*

*nak joyah jap: ahakzz..tadi kan ipin soh ak tuliskn nama untuk win walaupun win tak dtg pun kelas tuh.hahaha..sje nak wat gossip yang ntah pape..pape punn ak sengih jeh lah..

p/s khas penaja :win2,kalo bce mnde nih..silalah blush2..hekhek..(sume nih joke semata eh,jangan amek ati)

No comments:

Post a Comment