Wednesday, August 25, 2010

susah itu saya @ ak..

saya dan hidup.kebanyakan orang selalunya akan simplekan hidup mereka.tapi tidak untuk saya.npe ye.

sebab susah itu saya.saya suke cari masalah, bler ada masalah saya rasa saya hidup.hahaha..

gila tak saya??..

tapikan, saya punye ngeluh pun tak kurang hebatnye taw.masalah saya cri, dan saya dapat.tapi bila kemuncak saya down.kekadang hampir putus asa pun ada.fed-up da ko0t.

tak adalah.sebenarnya, probs yang ske kat saya nih.saya pun tak tawu npe dye suke sangat kt orang cam saya nih.dah lah hodoh bila tensi, mke berkerut.segala jadik muram.

walaubagaimanapun, tak semua masalah tuh datang sendiri.ada gak yang saya cari.tercari-cari masalah.ngek kan saya.

saya suka benda susah keh??..yerkeh gtu??..huhuuu..

cam tak bpe nak normal jeh.selalu orang nak senang,mana ada orang nak susah.sekarang nih, saya tak tawu nak pilih jalan yang cne untuk kehidupan saya yang akan datang.

nak ikut flow keh..nak kejar cita2 yang berisiko tuh.ntah mampu capai, ntah tak.huhuhu..

bley tak tak nak pk dlu.simpan dulu masalah nih untuk dipk time latihan industri.hehehe..

nih masalah semasa plak, ak nih nak latihan industri ktneh nih.hadoi.tensi tol ak dibuatnya pk mende nih.

npelah instinct untuk semangat bekerja tak ada nih.ak nih nak jadik ape nih.hadoi.mana dye perempuan yang suka sangat nak bekerjaya tuh.

hoi3..semangat ak seru kau!!..hahaha.. (seronoknye maen seru2).cakap pasal seru2, ak tak seru pun orang nih.tapi dye datang td, dye datang tatkala ak bersindrom sengal emo segala.motip??..

hoh0ooo..

tak kesalah.dye bukan ape2 lagi,bajet cam sebelum nih dye ape2 la plak kn.heheh..sekarang mo0d dan hati ak berada di rumah.ntah kenapa ntah ak begini.jasad sahaja yang berada di ukm.

npe ak cmnih.sedihnya.bencinya gini.tak bersemangat.huh!!..

need someone to talk.pastu ksi semangat.jadik kan diri ini semangat dan sentiasa bersemangat.dye saya sudi x??..huhuhu~

e'in, pliz gigih bak kate wa tadi.hehehe..slumber gler tadi minah tuh present.comel jeh.siap nari2 hah kt depan tadi.terlanjur cakap pasal nih, syabas buat semua mariners.anda semua terbaek, yang penting kte semua da lepas maut pertama ini.ad lagi dua kali maut sedang menanti.get ready jeh la..huuu~

ak mahu memencil dalam dunia sendiri buat sementara.mungkin beberapa jam, tak pun sehari dua.dan kalo perlu lagi mungkin berbulan2.

makin banyak ak tawu.makin bukan2 ak pk.dan akhirnya wat ak tedorong untuk sengal2 ayam itik.huhuu..

e'in.awak kuat!!..yakin!!.. ;)

No comments:

Post a Comment