Thursday, August 26, 2010

leaching o0oo leaching syg..

leaching syg..

meh cni meh, masuk dalam pale nih btol2.konsep kam0oo tuh, den nti terjawab segala pertanyaan diri nih tentang kam0oo.

npe msti gne nih.cmneh nih ley reduce nih dan segala lah.leaching syg, sila bekerjasama ngan saya dengan baek.saya sangat ingin knal kam0oo sebaek mungkin.agar saya peroleh sesuatu.

bukan buat membuta tuli jeh.tak moh.tak ske gtu.nti saya jadik cpat pnat.dah la ad 108 sampel termasuk replikat.marilah masuk ke dalam hati dan pale ini.

ag stu.ad sesiapa tak yang sudi dengar cter pemahaman saya tentang leaching dan mahu berdebat ngan saya.jika ada yang sudi, saya sangat alu2 kan kehadiran anda.

hal ini kerana, setakat ini saya hanya ad kak master dan abg phD jeh untuk berdebat.dan mereka semua tuh ad keje masing2, takkan saya asek nak ganggu mereka.kesian mereka.

doakan saya mampu laksanakan tugasan ini sebaek mungkin.love u leaching..ngee~
(blushing2 gtu..keh3~)

..KePekatan Mn dan Fe dalam seDimen di Sg. Mersing..
*experiment * analysis data gune spss 16.0..(masalah laen,tak reti guna mende nih..haih~)

nak proper method yg ley puas kn hati ak.ak nih tak puas hati ag ngan method yang ak jmpe.ntah npe ntah.

jalan2 beli kari, ak kne berdikari..huahuahua..

spe nk btaw ak yang segala ak buat adalah benar.dan tidak menyimpang.hadoi.tak ad bakat saintis langsung ak nih.huhuu~

~kte merangkak pelan2,nti da steady kte jalan den lari..sterusnya pec00oott..hehehe~ ;)

Farahin Amiruddin BOLEH dan BOLEH walau ape pun terjadi.push diri anda e'in..yeahhh~

No comments:

Post a Comment