Tuesday, August 17, 2010

demi satu ini ak sanggup..

huuu.baru ak sedar npe ak begini.demi satu ini ak sanggup hilang semua itu.gler.sesungguhnya ak gler.cnelah ak ley sampai gitu.hrmm..

sekarang baru ak sedar langkah ini salah.salah sebab ak mengharapkan sesuatu dari perlakuan ak ini.tapi ak tidak akan peroleh kerana kiasanku terlalu halus untuk dimengerti.

namun bagiku tiada yang mustahil.segala bisa jika hati menginginkannya.mungkin da tiba saat ak berhenti untuk terlalu berharap.didik diri dan hati kembali berharap hanya ALLAH dan diri sendiri sahaja.

tapi di saat ak menguatkan diri untuk tidak berharap, harapan itu seolah wujud dan bersinar.payah untuk ak memberhentikan perlakuanku itu.sesungguhnya hidup ini penuh dengan pilihan dan teka-teki.

dah la,malas da nk ckp pasal mende nih.cakap hal laen lak.

ak ske gaya hidup dan jadual baru ak.sangat2 menuntut untuk ak sentiasa sihat dan bermaya.kemudian cergas dan bergerak aktif walaupun mke kelihatan pucat.hahaha..

senanya memang tuh pun ak.jenis mke pucat.tapi ak jarang kelihatan pucat kerana lipice ak.keh3.tapi ptg da malas nk topup lipice tuh, tak kwase den.

ya ALLAH, jatuhkan lah hatiku skali lagi ya ALLAH sebagaimana KAU jatuhkan hatiku pada pore-waters dahulu sehingga ak bley cerita ngan x-citednye walaupun ak sndri tak tawu hujung pangkalnye sangat.

ak pohon sangat mo0d presentation n bercakap ak ad camneh ak mau pergi berdebat dahulu.walaupun tanpa skill da skunk nih.wuaaaaa~ (rndu zaman debat skolah..otak ligat patah-mematahkn..ttbe jeh kn..haish~)

semoga segalanya berpihak padaku..come on e'in!!..yeahhhh.. ;)








No comments:

Post a Comment