Friday, February 12, 2010

suara ati seorang anak gadis..

ak seorang gadis.aku punya naluri wanita.naluri wanita yang kuat.ak bnci akn golongan yang tak menghargai wanita.lagi2 hati seorang wanita.jangan skali pernah btaw ak yang ini sume jadik dengan sndri nya.itu hanya alasan semata.sila akui kesilapan dan pergi jauh dr lara yang telah dibuat.

bagi ak,ntuk soal hati mmg sgt tak bley dipakse.kerana jika dipakse ia akan mati.mati dan payah ntuk hidup lagi.

jika tiada lagi rse itu dalam hati,btaw secara terang.jangan bertindak di belakang.itu adalah pengecut.pengecut.pengecut!!

maaf ntuk siapa yg bce entri ini.ak emosional sekejap.ak emo sbb ak simpati dan mara dgn yg jadi pada org keliling ak.

ini pandangan ak,hanya dr sudut ak sndri..

jika ak,skali kau koyakkan atau calar kan rse percaya ak.bler sume sudah jelas kau tidak jujur.tidak seperti kate2 di bibir.kau bukan insan yg mampu ntuk bahagia kn ak.

jika begini,ak lebey rela sndri dari bersama insan begini.bebas dr segalanya.bebas dr insan begini.tegar mendustai segalanya.

jika benar hati tlah berubah,btaw secara terang.jelaskan.mungkin dpt diterima.mungkin juga doa dpt dititip kn ntuk kebahagiaan.

namun..jika sebaliknya.hanya herdik dan maki sahaja yang akan diperoleh.tiada doa.yang ad hanya amarah yang tak henti2.

--ak akui mmg payah bler ia berkaitan soal hati.jadi ak saran kan mohon pada Yang ESA.hanya DIA yang mampu membantu dan meringankan bebanan hati itu--

ntuk fikiran ak,rse ini hanya mampu ntuk seorang sahaja dalam satu masa.payah ntuk dri ak trima cter ad rse ini untuk ramai org.

rse dalan konteks ini adalah SAYANG + CINTA..mmg sukar dimengerti..

fikir sebaek-baek nya..jgn terburu membuat keputusan..rasional dalam segala tndakan..pk jangka panjang.. =)

No comments:

Post a Comment