Tuesday, October 11, 2011

itulah aku

cuba sedaya upaya menjadi yang terbaik. itu aku.

mampu suka dan gembira dengan segala yang diperoleh walaupun pada mulanya aku sedih yang melampau. itu juga adalah aku.

apabila aku suka dan mahu, aku beri sehabis dan sebaik mungkin mengikut kemampuan aku. itu aku.

mempunyai hati dan daya firasat yang agak kuat mengenai sesetengah perkara, sampai ada yang kata aku ajaib dan pelik. itu juga aku.

susah menerima teguran yang kasar daripada orang yang disayangi. itu aku.

soal hidup bagi aku urusan hati dan takdir, apa yang terjadi ada hikmah di sebaliknya. itu kate aku.

hati sentiasa mendahului akal fikiran dalam sesetengah perkara. itu sememangnye aku.

mudah jatuh dan mampu bangkit semula setelah diri merasa cukup berada di bawah. itu juga aku.

sekali hati diberi, ia akan tetap kekal menjadi milik insan itu. itu aku.

suka menghindari orang yang menyakitinya secara tidak langsung. itu aku.

itulah antara aku dan diriku.. :)

No comments:

Post a Comment