Tuesday, September 7, 2010

sayu lak ttbe..

sayu lak ttbe bler ak kenang segala aktiviti di bumi ukm nih.bersama college-mate,kosmate dan ex-rumate dlu.sebak ttbe.

mule ak nak wat tak tawu jeh feelin' nih.tapi bler lihat status kngkwn marine, diri nih terfeel sme lak.huhuu~

sayunye bler memikirkan dis is da last ramadhan & aidilfitiri di bumi ukm nih.ramadhan kali nih menarik.dapat berjimba ngan kosmate, college-mate dan juga ex-rumate.bahagia.

lepas raye nih, ak kne jadik seorg yang gagah perkasa.menangkis segala yang negatif untuk peroleh positif itu.

ak nak sambung blaja, tapi namoh ukm.huhuu.bley tak??..sje jeh nak cri angen baru.tapi ibu ayah kate kalo nk sambung, amek ukm jeh.gtuw plak.

kesudahannya, ak nak keje.hahaha.kalo tak dapat keje, kte nengok jeh takdir bawak ak ke mane.bumi ukm atau bumi yang laen.

saya cinta UKM ini.kerana dari kecil lagi kaki ku telah melangkah ke bumi ini.segala prasaan telah tertumpah di bumi ini.banyak nostalgia telah terukir.

samada ngan keluarga, school-mate dolu, kosmate skunk nih dan rerakan di UKM ketika ini yang amek degree nih.tiap ceruk, ad jeh kenangan.bersama org yang berbeza.huhuu~

sayu.dahlah, tak moh da tuleh.nak nanges da nih.ad jodoh kte akan bersama lagi kawan2 dan UKM ku syg..bajet cam da nak kwa jeh nih hah.padahal ad ag stu stgh sem ntuk ditempuh.

~mahu pakai topi empat segi itu, ngan jubah kaler purple tuh~ doakan kejayaan kte b'sme eh kwn2..love uolss & UKM.. ;)

slamat rayee sume..jge dri bebaek..lupekan assgment berlambak tuh dolu..hahaha~
jmpe nti eh pas rayee..ntuk mariners oceanography, sila gigihkan diri anda pas rayee nih ngan kelas ganti dan jgak mid-term segala..ol da besh yeah!!

No comments:

Post a Comment