Sunday, June 13, 2010

hampir sparuh smgt ak pergi..

sekarang ak dihantui prasaan risau dan resah.masa ak habis terbuang dengan memikirkan hal nih.takut untuk melangkah.takut untuk menghadapi segala kemungkinan.

kini,hampir separuh semangat ak pergi.hilang entah ke mana.hala tuju ak kabur.prinsip ak luntur sedikit demi sedikit."aim" ak hilang.ak tak tawu da ape sebenarnya yang ak nak sangat capai dalam ido0p.

tak bpe ad semangat untuk capai sesuatu.kerana "aim" itu telah hilang.kabur.ido0p tanpa tujuan adalah suatu yang merugikan.kerana ido0p ini hanya sekali.hanya sementara.yang kekal adalah di sana.

ajal maut di tangan ALLAH.itu adalah rahsia Nya.manusia tak tawu bler mse itu akan tiba.tiba saat itu,manusia akan meninggal kan alam bumi ini dan akan menghadapi alam yang laen.

okeh e'in..jangan biar kan diri tenggelam dengan persoalan dan masalah.bangun!!..kau boleh hadapi semua ini.ALLAH takkan uji kau jika kau tak boleh hadapi.ALLAh itu Maha Pengasih.

huh!!..

ak boleh.elakkan kata tak boleh.selalu kata kn BOLEH dalam ape jua masalah.segala masalah ada penyelesaiannya.takkan tak ad.

cari semula matlamat dan pegangan ido0p kau.bina semula prinsip kau.ido0p kau adalah mutlak milik kau.orang laen tak mampu corakkan untuk kau.

ingat lek ape yang kau kate tentang ido0p nih.ido0p nih seronok kalo kte pandai corak kan nya.bak kate kau jgak, ido0p kalo tak ad cabaran bukan ido0p nama nye tuh.

e'in inspirasi e'in.hahaa..gler mencintai diri sendiri.hahaaa..

tapi sekarang inspirasi da bru la.e'in bukan inspirasi e'in lagi.ad yang laen yang menjadi inspirasi e'in.

perkara yang ak hadapi sekarang ini mungkin penghalang untuk ak mencapai cita ak,tapi cne pun bukan suatu yang mustahil untuk ak capai cita ak.cbe buat yang terbaek untuk ido0p.

biar lah cita tak tercapai,tapi matlamat dapat digapai.nikmat ido0p akan terasa ketika itu.apa pun ak kne kwat.jangan biar diri trus jatuh dan tenggelam,akhirnya hanyut ntah ke mana.

..cri semula semangat itu.kan ku seru..hahaaa.. ;)

No comments:

Post a Comment