Wednesday, March 3, 2010

diungkit mende yang satu..

putera2 darah muda, darah yang masih panas.sila lah paham akan situasi.kate stu famili.mengapa perlu ad tuduh menuduh, dan mengapa perlu diungkit lagi hal itu.telah diberitahu dan telah diterangkan semuanya, ak ingat kan kalian mengerti.

ya,ak akui eq ak rendah.ak jadik begitu kerana kalian yang mule bercakap dengan ak tidak berbudi bahasa.ak selalu bley jadi diam dan pendam.kalian ape tawu, ak pergi bertanya kan sne sini ntuk hal itu.

niat ak mengeluarkan kate2 itu sbb ak tak mahu kalian berharap dan ak jugak mahu kalian paham yang pengorbanan yang dilakukan semasa program ini adalah semata ntuk kejayaan dan juga kepuasan hati kte berprogram.

di samping itu, pengalaman yang kte timba.kte semua adalah student.ntuk pengetahuan kalian,dua paper ak hancur.gara-gara ak tidak mampu ntuk fokus mind ak kepada study.time kalian semua serang ak dengan naekkan suara kat ak yang hanya seorang perempuan ini telah meledak darah muda ak juga.

lalu ak menjadi senada dengan kalian.jika kalian bersopan dengan ak,maka ak akan bersopan dengan kalian.sebelum kalian tegur yang laen, elok lah jika kalian memerhati dahulu tingkah laku kalian.

huhuu..

tapi ak jugak ingin memohon maaf akan tingkah laku ak itu.harap kalian maafkan dan lepas ini kte bley lagi kawan cm dlu.

No comments:

Post a Comment